Stiati ca ? BMW

Users who viewed this discussion (Total:0)

Samy

Manager Server
Manager Server
Veteran

Joined
20 Apr 2020
Messages
155
Reaction score
32
Points
28
Age
19
1.Care este povestea logo-ului BMW?

Parerile sunt impartite atunci cand vine vorba despre logo-ul marcii nemtesti. De-a lungul timpului au existat doua variante de logo-uri, insa am sa vorbesc de aceasta data doar despre emblema pe care o cunoastem cu totii.
Despre aceasta din urma exista doua variante: o elice in miscare sau locul in care automobilele sunt produse.
In 1942, publicatia companiei care purta numele BMW Werkzeitschrift, povestea despre semnificatia logo-ului elice. Wilhelm Farrenkopf, directorul departamentului de Presa si Publicitate, spunea ca exista un inginer care isi ducea toata munca intr-un atelier al aeroportului. Acolo putea sa lucreze cel mai eficient pentru ca pilotii ii ofereau informatii pretioase care ajutau mai departe la dezvoltarea motoarelor.
Legenda spune ca paletele avionului straluceau in bataia soarelui, iar lumina acestuia reflecta intr-un halou care parca schita emblema pe care o vedem azi.
O explicatie poate ceva mai reala este ca emblema BMW se refera la culorile nationale ale Bavariei. Si pentru ca nemtii nu puteau sa foloseasca aceeasi ordine de culori, au ales sa le puna in oglinda.

2. Grila frontala sau rinichii nemtesti

Grila frontala a automobilelor BMW este foarte cunoscuta si foarte multi ii mai spun grila rinichi sau rinichii nemtesti. Este interesant faptul ca Dixi nu purta celebra grila, aceasta fiind expusa odata cu primul automobil care a marcat desprinderea marcii BMW de Austin Seven, adica modelul BMW 303.
BMW 303 a fost produs intre 1933 si 1934, avea un motor cu 6 cilindri in linie, 12 supape care se puteau actiona prin culbutori, o chiulasa si un motor confectionate din fonta. Cu un motor de 1.182 centimetri cubi, puterea acestuia ajungea pana la 30 de cai la 3.500 de rotatii pe minut.
Cutia de viteze era manuala, insa de data aceasta in patru trepte. Odata cu BMW 303 care purta celebra grila-rinichi, BMW termina de construit si motorul in 6 cilindri, primul motor al lor in 6 cilindri pe care il monteaza pe 303.



3. Sloganul BMW

Ai putea spune ca sloganul BMW este usor arogant, insa daca analizam productia de masini pe care au oferit-o de-a lungul timpului, s-ar putea sa ajungem la concluzia ca merita si au tot dreptul sa-si poarte aroganta stilata intr-un slogan indraznet.
The Ultimate Driving Machine. Cu toate ca la prima vedere ar putea sa para un slogan care vorbeste despre cele mai performante masini care sunt fabricate de BMW, nuanta este de fapt alta: masina nu este o simpla masina in conceptia brandului nemtesc, ci o masinarie. O masinarie updatata la cele mai noi tehnologii. Oricat de vechi ar fi sloganul, se preteaza pentru toate timpurile.
Masinaria pe care o construiesc cei de la BMW este mai mult decat un simplu automobil care te duce din punctul A in punctul B. Asa ca sloganul vorbeste despre performanta, grija si atentia la detalii din momentul in care se asambleaza si gandeste un automobil, o masinarie BMW.

4. Sediul BMW are forma unui motor

Sediul BMW se afla in Munchen. Toata lumea stie asta. De asemenea, foarte multi s-au aratat mirati de forma pe care o are impunatoarea cladire. Atunci cand produsul pe care il oferi este de cea mai inalta calitate inseamna ca ai lucrat cu pasiune si cu daruire.
Pasiunea si daruirea se vede mai ales in momentul in care construiesti intregul sediu sub forma unui motor cu patru cilindri. Daca nici asta nu este dovada ca BMW pune suflet in automobilele sau masinariile pe care le construieste, atunci ce ne-ar trebui mai mult de atat?

5. Primul BMW electric

Chiar daca in momentul de fata vorbim despre masini electrice de parca febra aceasta a inceput acum sau de un an, BMW isi construia prima masina electrica inca din 1972. Sa spunem ca acest automobil a fost unul de test, avand in vedere ca modelul nu a iesit niciodata din fabricile nemtilor si nu a ajuns niciodata in piata auto.
Este lesne de inteles ca motivul era lipsa tehnologiei avansate. Bateria pe care o purta primul BMW electrica dura doar 20 de minute, acesta fiind un timp foarte scurt pentru a te putea deplasa cu o masina.



6. Mini si Rolls-Royce sub aripa BMW

Este foare greu de crezut pentru unii ca BMW produce aceste doua modele si ca marcile sunt atent supravegheate de nemti.
Mini a fost cumparat de BMW in anul 1994, urmand ca in anul 2002 sa cumpere si Rolls-Royce. Cele doua marci britanice sunt acum parte din familia BMW, aceasta fiind nevoita sa plateasca suma de 40 de milioane de dolari pentru a detine statueta Spirit of Ecstasy.
sursa : cars.ro
 
Top Bottom